ÄVENTYR I BLÅBÄRSSKOGEN

Cyklade iväg från Åsarna i hopp om att komma till berget Nipan men eftersom varken jag eller Linnea visste hur man kom dit så kom vi inte dit. Haha. Vet inte riktigt var vi hamnade men när vägen tog slut tog vi oss vidare uppåt till fots. Tror vi gick i över en timme tills vi tog fram gps:en och såg att vi inte kommer komma till någon vacker utsikt. Inte alls besvikna vände då ned igen. Vi hade ju trots allt fått blåbär!
 
 
Tror jag åt säkert 2 liter blåbär, det verkligen kryllade av dem. Blå och fin blir man också. 
 
 
 
På hemvägen stannade vi på ett hygge för att fika. Varm choklad i kåsa, chokladbollar och pannkakor. 
 
 
Slagen krigshjälte. 
 
 
Sen kom regnet och då panikade vi hem på cykeln. Snabba som blixten men blöt ändå. Ett av alla trevliga äventyr som aldrig slutar som vi har tänkt, standard Lina&Linnea. 
 
På kvällen lekte jag och Linnea med datornerna tills Malin och jag gick på promenad i ösregnet. Hamnade då på pyjamasparty i vår gamla lägenhet. Glömde bort dock att Linnea satt kvar i min lägenhet men tror jag är förlåten. Åsarna är normalt igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback