VINTERN ÄR PÅ VÄG

Imorse åkte jag rullskidor. Åkte själv i kylan och kunde blicka ut över fjällen och skogarna. Det var ett sådant härligt lugn, precis som om ingen hade vaknat ännu. Sådana pass är sköna. Sen tog jag en lååååång dusch innan jag åkte till skolan och åt lunch. 

På eftermiddagen skrev jag engelska prov så nu är det ur vägen, väldans skönt. Sedan gick jag till sjukgymnasten och fick glada besked. Tror mitt liv har vänt till det positiva nu :D Sen så var det ännu ett prov som skulle bockad av, anatomi och fysiologi. Gick utmärkt det med! Sen har jag spelar kort hela kvällen med ett litet avbrott när vi åkte till handlarn och kaoshandlade godis, haha. Höjdpunkten var när jag vann på plump. 

Imorogn är det matte på fm, hamburgare till lunch och sedan ska jag och Linnea handla välbehövliga mängder socker till vårt filmmaraton av blandande favoriter. Känner på mig att helgen blir den bästa på länge, godnatt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback