VACKRA MORGON

Började morgonen med cykelintervaller. Så himla jobbigt, var alldeles skakis efteråt men härligt var det. Jag älskar känslan när jag har tagit it mig totalt, underbart. Efter intervallerna kunde jag värma ned och bara njuta av det vackra landskapet. Som en saga. 
Det är så härligt med morgonträning. Att vakna, äta frukost och sedan gå till samlingen i ÅIK-stugan. Alla är sådär lagom nyvakna och otaggad på att träna. Det är ett mysigt lugn att sitta där på samlingen och lyssna på vad tränarna har att säga. Sen sticker man ut, tränar det man ska och sakta börjar tröttheten bytas ut mot nöjdhet. Efter passet går man hem, duschar, innan vi åker till skolan och äter av den goda lunchen (oftast). Efter det är man liksom redo för att plugga. Tisdagar och torsdagar är helt klart härligast! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback