PERFEKT HALLOWEEN

Ja jag vet att det är halloween idag (torsdag) men eftersom att vi har skidtävling ikväll hade vi halloween igår. Vadå träningsfreak, längdfantast, whatever?! Halloween var iaf hur bra ich kul som helst :D 

Började med ett rullskidspass på fm och det var finväder. Tummen upp! 

Sen kom farmor och då gick vi ut till vårt speciella grillställe i skogen och åt lunch. Söt-Axel var grillmästaren. Farmor hade även köpt med sig vinegum och en massa choklad från Eckeröbåten som vi fick. 

HALLOWEENUTKLÄDNAD. Jag sminkade oss allihopa och blev riktigt nöjd med Axels skräckclown-sminkning. Fler bilder kommer definitivt att komma då jag knäppte kort med min systemkamera. 


Tanken var att vi skulle baka halloween-cup cakes...

...men det blev lite för söta och färgglada hehe. Hur goda som helst i vilket fall. 

På kvällen tittade vi på först Scooby Doo och sen Alvin och gänget 3, superbra filmer haha! Jag hade även köpt inte så lite som 1,7 (!) kilogram godis!!!! Så vi åt tills vi inte mådde sådär jättebra. Efter filmerna spelade vi GTA 5 som jag blev beroende av så det första jag gjorde imorse var att springa in och väcka Axel så vi kunde fortsätta att spela. 







Trackback