KÄMPA IN I KAKLET


Bloggen kan bli lite lidande denna vecka på grund av att jag har på tok för mycket att göra innan lovet. Nej inte för mycket, mer precis så mycket att jag hinner göra allt och andas därimellan. Ska inte klaga för allting går allmänt bea nu och lovet kommer inte sitta så fel det heller. 

Körde rullskidor enda in i hallen idag för att hinna se halv åtta hos mig, bästa programmet. Efter skolan och en tallrik gröt stack jag ut och körde intervaller på rullskidorna. Sen blev det mörkt. Bäcksvart. Tänker aldrig mer åka på rullskidbanan i mörker, det var lite för äventyrande, hehe. Nu ska jag fortsätta följa mitt hinnamedalltinnanlovetschema vilket säger att jag ska se på "Stolthet och fördom". Hörs hej. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback