DAGARNA SLUKAS UPP I ETT SVEP

Åååh vad härligt och kul det var att se Ida, Ida, Frida och Olivia igen! Vi satt bara i min husvagn, åt massa gott, pratade och skrattade medan regnet smattrade mot taket. Behövdes inget mer. 



Alma skulle renovera sitt rum så igår kikade vi på tapeter. Mamma och Alma var väldigt anti alla jag visade men tillslut hittade jag en som föll dem i smaken, såklart inte den jag tyckte var finast. Den med ankarna på skulle jag inte tacka nej till direkt, underbart fin.

Förutom att leta tapeter gick vi en sväng på stan, åt lunch på ett café och handlade godis (massvis) på city gross tills halloween. 

Lyckan igår var ändå när pappa kom med mina nya skidor. Såååååååååå glad jag blev. Kan inte bärga mig till att få testa dem. Efter kvällsmaten bakade jag och mamma knäckig äppelpaj, mums. Kvällen avslutade med att busa och skratta med Alma. Skrattar aldrig så mycket som jag gör med henne, somnade även hos henne. Vaknade nyss och Alma är borta, kanske trängde ut na'...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback