SPRINT HEAT


En bild från förra vintern på mig och Maja efter att vi hade kört intervaller. Helt utslagna. 

Imorse visade termometern 8 plusgrader och hoppet om en vinter är nästan borta. Om jag hade varit hemma hade allt varit i sin ordning men här i Jämtland, här i åsarna, nu, så borde det vara snö. I skolan skrev vi nationella prov i engelska och det kändes bra. Träningen kändes mindre bra. Vi körde skate sprinter och jag orkade liksom aldrig återhämta mig mellan heaten och de lättåkta partierna var ett kapitel för sig. Skyller på glidet. Det känns verkligen att man är ovan. Tekniken var allt annat än bra och jag hade seriöst blodsmak i munnen efteråt. Men i allt det här så var det jäkligt kul och jag älskar att vi nu är igång igen. På riktigt. Somnade i bussen på vägen in till Östersund av trötthet så ikväll ska jag lägga mig tidigt. Nu dusch, plugg och tillslut elsas värld. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback