RAMUND-LÄGRET

Denna bild får bli en snabbsumering av den här underbara, fantastiska, superskojiga, bästa veckan. Det var så jäkla skoj och det var folksam-klass på lägret. Absolut det roligaste lägret jag har varit på, verkligen. Skidåkningen var härlig och jobbig. maten var super och personerna på skidgym kunde inte bli bättre. Nöjd till tusen. 
 
Avslutningen på lägret var även skoj. Tog vila idag pga min häl (mindre kul), iaf, när jag och Felix är på frukosten så fastnar jag med blicken på någon jag känner igen. Jag tittar på Felix och sedan börjar vi båda fnittra. Då var det ingen mindre än Daniel Paris som var där. Jag och Felix tog plats vid bordet nästan intill han och hans kompisar. Vi båda var i chock och kunde inte förstå vad han gjorde där. I Ramis? I världens ände? Såklart gick vi in på hans blogg och läste, haha. Sen fick vi för oss att vi ville ta en bild med han, bara för att liksom. Kändes lite pinsamt att göra det i matsalen så när han gick, gick vi också. Men han försvann. Vi letade runt i lobbyn och spektulerade och tänkte nästan fråga i receptionen vart han bodde haha!!!! Sen kom han igen och då vågade vi inte riktigt men tillslut gick jag och fråga, hehe. Det var meningen att Mike skulle ta kortet (som för övrigt kraschade på lägret och bröt tummen) men även han blev inknuffad i det tittaikameranleochklick-kortet. Dagens höjdpunkt! Shit vad kul vi hade. Plugga och städa som egentligen var tänkt denna förmiddag var bortblåst, men så värt. 
 
 Mike, jag, Daniel Paris och Felix. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback