ÖSTERSUND

jag och helan får stå för bilderna en dag som denna. 
 
I tisdags efter träningen så bestämde jag mig hastigt att åka in till Österusund för att fixa till hälarna i mina pjäxor så att inte de inte klämmer på hälarna lika och att jag därmed ska kunna hänga med till Ramundberget nästa vecka. Sagt som gjort. Tog tolv-bussen in och två-bussen hem. Ca 8 mil enkel resa så hann vara i stan knappa en timme. 
 
Imorse så åkte vi in till Östersund igen, fast den här gången för att åka skidor. Åkte på konstsnöanläggningen och jag hade fått lånat ett par pjäxor som var ca 4 storlekar förstora men det funkade riktigt bra så nu känner jag hopp inför framtiden. I början gick det lätt att åka men efter varje backe blev benen lite tyngre och efter passet var jag rätt trött. Och hungrig. Länge sedan jag ville ha mat så mycket som då. Kändes som magen skulle försvinna haha. Kom till skolan vid tolv-tiden och fick äta och sedan hade vi engelska med ett avbrott hos sjukgymnasten. Nu har jag precis ätit en tallrik tomtegröt i väntat på att ugnen ska bli varm för att kunna grädda pizza hehe. Hungrig hela tiden japp.
 
De två senaste dagarna har jag och Linnea pluggat matte från 18-22 och ännu en kväll väntas. Derivator och annat skit är det som ska in i skallen. Nästa vecka är det läger så det är helt klart värt det men just nu vore det skönare att se en film eller något. Imorgon tar vi i alla fall plugg-vila. Då ska jag och Linnea in till Östersund efter skolan för att hämta mina pjäxor, handla lite och ut på äventyr. Kommer bli riktigt skoj! Adios. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback