MÖRKT

 
 
Ja okej. Erkänner att det har varit lite dött här på bloggen denna vecka. I måndags så hade vi dans i skolan i ca två timmar med en instruktör och det var nå himla kul och vi ska ha det nästa måndag igen. Igår så pluggade jag hela dagen för jag kände mig inte 100% frisk. På kvällen bakade jag och Linnea chokladbollar med asstark sås i och bjöd på, lätt roligast på länge haha. Det sved på mina knogar när jag blandade ned såsen i chokladbollssmeten, snacka om starkt. Idag spenderade jag nån timme på gymmet och sedan dess har jag skrivit en rapport på engelska. Jag är inget direkt fan av att skriva varken rapporter eller på engelska men det är bara att härda. Även ätit choklad som om det inte fanns någon morgondag. Har en massa snygga bilder som jag gärna skulle vilja visa upp men tror inte mina kamrater skulle uppskatta det (snap). Godnatt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback