HELLO NOVEMBER

Jag tog en körlektion igår, himla kul och givande. Så imorgon är det jag som sittet bakom ratten när bilen rullar norrut. Kan inte förstå att lovet redan är slut. Gick på tok för fort och precis som förra året så är det de sista dagarna jag inser hur mycket allt betyder. Hur mysigt och skojigt det är att ha syskon, en mamma och en pappa alldeles intill sig. Snart jullov...

Igår när jag satt på bussen på väg in till stan för att ta körlektionen så läste jag igenom gamla blogginlägg. Himmel och pannkaka vad bra jag har det. Blir sådär sentimental samtidigt som jag är lite skamsen över att jag inte uppskattar allt på det sättet jag borde. Grym. Grymmare. Grymmast. Godnatt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback