VEM BRYR SIG EGENTLIGEN OM HUNDRA ÅR

 
jag tror på sagor med lyckliga slut. de kanske inte kommer idag, inte imorgon, men de kommer. 
 
Så sjukt varmt idag. Riktig sommarvärme ute alltså. på grund av detta så gick vi och satte oss på en brygga på lunchen och bara stekte. Sååååå varmt. Jobbade väldigt flitigt på matten idag, effektivaste lektionen hittills helt klar. Nu är allting bara sådär grymt härligt och det blir inte sämre. Imorgon ska vi nämligen ÅKA SKIDOR!!! Yeeeey. Till Helags ska vi som är ett fjäll med mycket mycket snö. Det ända negativa är att vi ska åka 7.00 imorgon bitti. Kanske dags att tänka på refrängen Lina? Det är så mycekt jag vill göra, ergin är på topp och det känns som livet har vänt till min fördel igen.Just ja, har ni provat vaniljglass med kokta hallon över? Om inte, DO IT. 
 
 

Kommentarer
Postat av: friiideeelliiii

hahaha snygg bild till höger måste jag säga ...

2013-05-07 @ 19:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback