VÄRMENBÖLJAN FORTSÄTTER

 
Helt. Sjukt. Varmt. Ska inte klaga tvärtom, hur trevligt som helst och för en gångs skull så känns det faktiskt som om att det snart är sommarlov. Idag skrev vi vårt näst sista kemiprov och lyckan när läraren säger att vi inte behöver ha något prov på kapitel elva är obeskrivlig. Att kunna gå i shorts klockan åtta på morgon i Jämtland utan att frysa trodde jag aldrig skulle inträfa, men oj så fel jag hade. Njuter av att säga att det är 25+ här medan det regnar hemma. Efter skolan åkte jag och Linnea rullisar i hettan. Igårkväll låg vi ute på gräsmattan invirade i filtar och bara pratade om egentligen ingenting och det är sånt man blir glad av. Tack för mig, kvällen väntar
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback