SUPER SOLIGA SÖNDAG

 
 
 
Igårkväll åkte vi till en stuga i skogen som låg vid vattnet och grillade. Det var gott, mysigt och roligt. Idag så vaknade jag vid åtta någon gång, åt frukost och stack sedan ut på en fin springtur. När jag hade sprungit ca 1 timmme och 1 kvart på skogsvägar så kom jag till en vändplan (ville testa en ny runda), suck. Blev så less och trodde jag skulle behöva vända men hittade som tur var en liten stig som tog mig tillbaka där jag kände igen mig. Ett väldigt skönt och bra pass som slutade på strax över två timmar. De två bildern längst ned är från passet, allt är så grönt och fint just nu, älskar det. Nu grejar jag lite här lägenheten och ska senare bege mig till gymmet för ett brutalt jobbigt styrkepass. Hörs. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback