SOMMARVÄRME

 
mina springskor innan och efter orientering, lite lerigt kanske. 
 
Egentligen har jag inte tid att skriva men jag gör det ändå. Dagen har varit riktigt, riktigt bra. Började med arbetstid hela dagen = inga lektioner. Efter lunch åkte jag rullskidor i hettan och sedan stekte jag och Linnea ute på gräsmattan i bikini. Såååå himla varmt och skönt!!! Kunde dock inte slappna av efter att ha blivit ihjälskrämd 2 ggr och nersprutad av vatten. 
 
Skrev det ovan igår men hann inte skriva klart inann vi skulle spela rappa kalja. Spelade det, skrattade mer och sedan eurovision (ja Ida, jag var tvungen, men jag njöt inte direkt) men bytte det mot de sista minuterna mot heckeyn som var 1000ggr bättre. 
 

Kommentarer
Postat av: idor

hahahaha omfg

2013-05-17 @ 11:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback