ORIENTERING OCH SKRIKANDE TÅLAMOD

Åkte iväg med mamma ganska tidigt imorse på orienteringstävling i Årsundaskogarna. Tror mamma var rätt nervös när hon såg min bana haha. Men i mål kom jag. I början gick det hur bra som helst, träffade alla kontroller någorlunda och sprang jättefort, sen bommade jag sjuan, rejält och var tvungen att virra omkring och där förstördes min dag typ. Finns få saker som är så irriterande som när man inte hittar en kontroll. Usch vad jag blev på dåligt humör då haha. Hittade den tillslut och kom in i flytet igen. Gick jättebra tills jag kom i mål och inte var godkänd. Fan. Tydligen hade jag tagit fel kontroll tio. De låg väldigt nära varandra bara att ena låg på en kolbotten och andra i blötmark. Vilket jag skulle ha sett om jag var lite bättre på karttecken. Bättre lycka nästa gång helt enkelt. 
 
Nu då, nyss ätit i Ljusdal men tror jag bara blev hungrigare. Tänkte byta min trend med att bara äta pommes och korv här så beställde in vad jag trodde skulle vara en tacotallrik, dock var det mer tacochips med ost och några strön köttfärs. Så nu äter jag ahgrens bilar vilket var det enda jag hann få med mig hemifrån. Lite panik när jag packade och väskan vägrade att rymma alla mina saker... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback