MAN MÅSTE KUNNA SE DET FINA I SITUATIONEN

Besvarade på lite frågor.
 

Hur gammal är du? 16 år.
 
Hur gammal känner du dig? Beror på situatuion, växt enormt sedan jag började skidgym så på det sättet som i alla fall 18, men lika gärna 12 när jag sitter och tittar på disney filmer♥ Känns inte som jag blir äldre utan att jag alltid har varit så här stor, märklig känsla. 
 
 
 
 
Vad har du gjort idag? Skrivit kemiprov, lekt ute på rasten i solen, handlat, ätit, tränat, pluggat, ätit lite mer, ätit glass och spelat fotboll, ätit ännu mer, typ så. 
 
Vilken årstid föredrar du mest? Jag säger alltid vintern för jag älskar snön och skidåkningen men det är ändå något speciellt med sommaren som man inte kan mäta med något annat. Dessutom älskar jag att bada och då är sommaren bäst. Låter den frågan vara lite oklar. 
 
 
Är du besatt av någonting? Fått ett stort begär av keso det senaste halvåret, äter det varje dag. Till laxen, omeletten, riset, salladen, potatisen, pannkakorna, på hamburgaren och mackan, helt klart besatt. 
 
När vaknade du idag? Ungefär en minut innan väckarklockan ringde så 6.59. 
 
Beskriv platsen som du befinner dig på just nu? Ligger i sängen (som kan vara den skönaste i världen) i mitt rum i lägenheten. Väldigt mjukt täcke, många kuddar och mina käraste gosedjur, datorn i famnen och en liten miniyoghurt bredvid mig. 
 
Vilken är din favorithögtid? Julen är BÄST. 
 
 
Vad lyssnar du på just nu? "Somebody that I used to know". 
 
Har du någon gång brutit ett ben? Otroligt nog nej. 
 
Hur går du helst klädd? Favoritjeansen och någon mysig tröja på vintern, sommaren shorts och linne. 
 
Vilket stjärntecken är du född i? Tvillingen. 
 
Vad köpte du senast? mjukglassssss. 
 
Hur många gånger har du flyttat? Räknar ej flytten till Åsarna som en "flytt" så noll. 
 
Vad åt du till frukost? Havregrynsgröt med kanel och mjölk, smörgås med keso och ett äpple. Älskar frukostar!!!
 
Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Ja du, gick mitt första riktiga skolår, hade de knasigaste och bästaste vännerna som jag hittade på bus med. Bekymmerlös.
 
Är du blyg? Så himla olika. Träffar jag helt helt nya människor så nej, halv nya så lite och känner jag dem bra så är jag inte blyg. 
 
Vad heter du i andranamn? Agnes. 
 
Har du svenskt ursprung? yeees. 
 
Har du eller haft något smeknamn? Mest oseriösa men de är i alla fall, flino, lino, linrik, tuttfia, laina, linut, b, berten, krycklinurt, linurt, kalven, tror de var alla haha. 
 
Hur galen är du på en skala från 1-10? 11 haha.
 
 
Godnatt.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback