LITE VARIATION I VARDAGEN

Istället för att plugga matte som är det jag brukar göra på fredagar så åkte jag in till Östersund för att rönka tummen. Drog med mig Linnea också som egentligen skulle göra ett matteprov. Som tack att hon hängde med bjöd jag på McDonaldsmat efteråt, hoppas du blev nöjd. Rönkade iaf tummen som gör förjävlig ont, höger dessutom så ett under att jag inte har stora matfläckar på tröjan nu när jag måste äta med vänster. Inget var brutet som tur var, en lättnad, så nu är det bara att vänta. Hoppas ni har haft och får en bättre start på helgen än vad jag har haft. Att ens glädje kan vända så fort och bara försvinna, det är märkligt.
 
 
 
 
Kände mest såhär när jag satt på röntgen en fredageftermiddag medan alla andra spelade fotboll, tur jag hade Linnea och godiset. 
 
 
Min hand efter dauerbindan igår, kunde inte röra den för det hade varit så hårt lindat. Söt Linnea.
 
 
Tidsfördriv i väntan på bussen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback