EN SÅN HÄR DAG SOM BÖRJAR BRA MEN SLUTAR I SMÄRTA

Skola på förmiddagen och träning efter lunch. Inget konstigt, jo lite. Det är den andra maj och jag åkte skidor. På fjället och det var riktigt bra, tills jag ramlade. Tro alltid att jag har kontroll men vips så ligger jag där på marken, lika förvånad varje gång. Idag var det tummen som tog den största smälln, liksom landade på den. Jag brukar inte klaga men fan vad ont det gjorde (och gör). Brukar inte heller grina men idag sprutade tårarna, helt stört vad ont det faktiskt gör. Ska till hälsocentraln imorgon bitti för att kolla upp den, bäst så. Ha en bra kväll. 
 
Bilder kommer när jag är mindre handikappad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback