DAGEN IDAG

Skolan flöt på, köpte glass på lunchen för att kompensera den äckliga potatismosen. Efter skolan stack jag och Linnea ut och sprang. Jag tänkte dra med henne på en ny tur, men såklart så hittade jag inte. Blir inte ens förvånad längre. Vi sprang och pratade mRNA mellan träden (biologiprov på torsdag), hittade hem vilket jag är glad över.

Allting är så bra just nu. Skolan känns inte längre som skola, träningarna är njutningstimmar i solsken, vännerna är det världsklass på, idéerna flödar (kanske lite för mycket) och sommarlovet är runt hörnet. Vad mer kan man begära? Å jag är så lycklig att jag inte kan sätta ord på det utan jag bara virrar runt i min egen fantasi och småler mest intill hela tiden. Härligt det också. Godnatt alla fina människor där ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback