BIOLOGIPROV, BRÄNNBOLL OCH RULLSKIDOR

 
 
 
Lika varmt imorse när jag vaknade, om inte varmare. Skrev det sista biologiprovet i kursen på förmiddagen och det gick verkligen hur bra som helst, så himla nöjd! Efter det var det i princip lunch, satt ute och åt men det var nästan obehagligt varmt. Efter lunchen så imiterade jag och Linnea varandra vilket var väldigt kul haha. Brännboll spelade vi också en stund innan vi åkte till Åsarna för träning. Åkter rullskidor i ca två timmar bara för att vi skulle åka till en källa och dricka gott vatten som inte ens var gott. Rullskidor i sportop är ganska ok ändå. Igår då, spelade fotboll med Linnea och självklart ska jag. JAG. Skjuta på ett fönster som krossades, jo men härligt. Bra avslut på gårdagen fast nej. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback