VAD HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA DET HÄR?

Imorse när jag vaknade adr jag lite ont i halsen och sedan har det gått utför. Kan inte ens äta min egna födelsedagstårta för det gör så ont att svälja. Febern har även kommit, huvudet dunkar, ögonen svider och musklerna värker. Jag vet att det bara är andra dagen på sommarlovet men jag har inte tid för det här och framförallt inte tålamod. Tyvärr är det enda sättet att vila och till min fördel har jag kommit hem till min säng med fjärrkontroll och tv-plats från sängen med alla kanaler. En till positiv sak är att det är helt fruktansvärt vackert utomhus just nu, ska försöka pallra mig ut och fota någon dag. Min födelsedag får firas när jag mår bättre, punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback