SÖNDAG MEN ÄNDÅ INTE

 
 
 
 
Igår vaknade jag vid fem tiden på morgonen för jag hade så ont i min stortå pga av en liten fjantig blodblåsa. Gjorde så jävla ont så kunde varken sova, äta eller någnting, tillslut stack jag hål på den. Det var inte direkt smärtfritt men helt klart värt det. Efter min inte direkt roliga morgon och förmiddag så började jag planera lite smått inför lägenheten i höst eftersom jag flyttar in i en etta. Jag och Maja var även hundvakt åt Edvards hund, så blev en liten promenad i skogen med en hund som inte tycker det är så roligt med koppel... Sedan lagade jag en jättegod kycklinggryta och tog med mig upp till Malin. Hon har opererat in ett nytt korsband i knät och är lite smått handikappad kan man säga. Vi åt, bakade paj, satt ute i regnet, pratade om allt och inget, hade trevligt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag sov jag enda till elva, kan ju ha något att göra med att jag sov ca 4 timmar natten innan men ändå. Så jag fick för första gången i mitt liv uppleva hur det var att äta brunch. Svar, inte så märkvärdigt. Kom precis in från ballkongen, ha suttit och fortsatt planerandet inför lägenheten, ååå det är så kul haha. Tror solen tog rätt bra dessutom. Nu ska jag dra ut och träna och hoppas att solens strålar har avtagit lite. Hörs...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback