20 JUNI.

 
Så fantastiskt underbart allting är. Jobbet igår gick bra, nu har jag semseter i ca 1,5 vecka haha. Efter jag jobbat klart åkte jag hem och packade ihop till en picknick och cyklade iväg och mötte Ida innan vi cyklade vidare till en brygga vid dalälven där Frida var. Fick ett jättefint linne av henne i födelsedagspresent, taaaack♥
Vi fikade, pratade, lyssnade på musik (fett ljud i min lilla gröna sak), virade in oss i filtar och bara myste. När klockan började bli sent åkte vi vidare hem till Emil för en kort visit innan min och Idas cykel rullade hemåt genom skogen på grusvägar. Hela kvällen var en mysig dröm. Att luften var ljummen, skymmningen fin och glädjen äkta gjorde det inte sämre, lyckorus. 
 
Idag så har jag äntligen packat in alla mina kläder i garderboen så nu kan man gå i mitt rum igen, ganska behagligt. Sen så gick jag ut och fotade bilderna ovan + några fler som kommer att komma upp. Receptet på tårtan kommer att komma och receptet på mina amerikanska pannkakor, är det något mer jag har lovat? Nu ska jag åka fram och handla med Emil och Frida till midsommarens fina kväll... ha en bra dag finisar. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback