11 MAJ.

 
Gick i skolan hela dagen, hade min sista samhällskunskapslektion och på eftermiddagen kemi som var ovanligt kul för att det var så lätt. Sen så åkte jag ut på rullisarna. Dock asfalterade de om vägen som jag brukar åka på. Mitt lokalsinne är sämst, så åkte in på nån väg. Fick först springa med rullskidorna för att det var sån nedförsbacke och dålig asfalt. Sen kom jag till en smal grusväg och precis i en kurva så kommer en lastbil i full fart. En nära döden upplevelse verkligen, men det är sånt som får en att känna att man lever. Efter mycket trix kom jag äntigen fram till en bra väg och oj så vacker det var. U N D E R B A R T. Något mindre underbart är plugg. Panikpluggar just nu fast jag är sjukt trött och borde sova. Bara tre dagar kvar. Enda in i kaklet. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår att tidsuppfattning inte existerar i Åsarna, men är det verkligen fortfarande maj där uppe? Det är Juni i resten av Sverige iallafall hahah, hade gött!;)

Svar: hahahahaha, märkte det inte ens haha! tack för tipset ;)
None None

2013-06-12 @ 11:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback