FRUKT OCH CHOKLAD

Ätit frukt tills jag nästan storknat i soffan. Orkar knappt flytta mig upp till sängen men känner väl att det börjar bli dags eftersom jag ska träna innan jobbet imorgon. Bakade förresten ihop en liten tårta efter att jag ätit min goda pizza. Ibland överraskar jag mig själv att äta så mycket som jag faktiskt gör. Jg menar pizza, marängtårta, frukt för en en hel skolklass och så lite choklad på det. Tårtan var iaf god men ångrade det efteråt eftersom glassen som låg så fint i frysen verkligen, verkligen inte rymdes i min mage. Får bli en annan dag helt enkelt. Nej nu ska jag sova godnatt. Just ja, tycker mina strumpor med kor är söta, förtjänar att nämnas.

https://cdn2.cdnme.se/3516454/6-3/pic_51d5df66ddf2b3290c41896e.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback