FIN HELG

I fredagskväll följde jag med Frida och Emil ut med båt på dalälven för att fiska och guppa omkring. Det var en sådan otroligt fin kväll. Alldeles vindstilla och varmt i luften vilket gjorde att vi inte kom iland förrän vid midnatt. Dessutom fick jag en fisk vilket gjorde mig helt överlycklig haha. Alltid lika roligt när det nappar. 
 
Igår lördag åkte jag till mormor och morfar så fort jag vaknade vilket var vid halv nio tiden. Jag var där hela dagen och lät mina inredningsidéer bli verklighet. Tänker inte visa några bilder eller avslöja vad det är förrän det är helt klart men jäklar vad bra det blev. Så sjukt nöjd. På kvällen bar jag bortbjuden på poolparty och grillning. Kvällen blev grym. Ååh vad jag gillar alla mina kära vänner, ni är så bra. 
 
Idag fyller min älskade lillebror år. Nu är vi en till tonåring i huset. Mamma hade slagit till stort och bakat hur mycket godsaker som helst. Åt, åt och åt. Grattis ännu en gång Axel! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback