EN SOMMARLOVSVECKA

Tänkte berätta i bilder vad jag har gjort den senaste veckan. 
 
 
 
Micke coachade mig och Olivia i skogen när vi sprang döjobbiga intervaller på åsen. // Jag åt en lyxshake som smakade gudomligt. 
 
 
Gått på en fotoutställning över gamla bruk i trakterna omkring mig. // Åt glass på sandsnäsmed fina vänner. 
 
 
Haft strafftunering som jag dock förlorade på. // Shoppat loss på mio, ny soffaoch lite småsaker. 
 
 
Fått lite färg. // Mopedäventyr med Idor. 
 
 
Dammade av mina kära pennor och målade lite med inspiration från weheart it. // På utflykti Gysinge. 
 
 
Fikat på mysiga cafet ny´fiket somligger vid vackra forsar. // Ätit god mat på en grekisk restaurang. 
 
 
Druckit avslagen pepsi ur partysugrör vid vattnet med skojsiga personer. // Ätit nutella ochjordgubbar samtidigt som sommarteven gick på högvarv. 
 
 
Tittat å fotboll med en väldigt bra vän, som dessutom fyller år idag. GRATTIS!. // Varit på ön en sen kväll/ natt som avslutades med karusellåkning i bil. Trevlans. 
 
 
Ätit frukt, som den fruktfantast jag är, på stranden. // Ätit godis och tittat på fotboll en ljummen sommarkväll. 
 
Stekt på stranden timmar efter timmar och spelat volleyboll, så himla härligt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback