VACKERT, VACKRARE, VACKRAST

fick bli en bild på mig och linnet sedan oktober typ, i Storhogna. 
 
Idag drog den andra mattekursen igång, ny lärare och ny bok. Blev en bra mycket lättare start i den här kursen motför den förras monsterstart. Matematik hela förmidagen alltså, jag och Linnea knoddade på, naturtöntar som vi är ;) Efter lunch var jag hos sjukgymnasten och fick akepunktur i mitt knä vilket var lite intressant. Sedan skidor och kött på gym med den grymmaste coachen. Kvällens planer är SIMS!!!! Mitt och Linneas mål är att ha gjort alla på skidgym innan sommarlovet, bara att börja. För övrigt så snöar det vilket innebär jättemegatråkigtdampigtsegt internet :( bara att härda.
 
Igår hade vi ingen lektion på hela dagen och på kvällen bjöds det på pizza på skicenter av de vi hyr boendet av. Jag och Malin tittade på idrottsgalan och åt fruktsallad tills vi sprack, Lisa var helt klart värd alla pris hon vann. Sjukt stark och duktig inom en av de mest krävda sporterna (enligt mig). 
 
Hörs hEEeej.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback