SUNDAY

Stod över dagens tävling för att det inte kändes bra i kroppen. Istället så tog jag n sovmorgon och sedan ett lugnt skidpass med pappa uppe på kyrkspåret. Efter det så åt vi lunch framför damernas final av Tour De Ski. Nu har pappa åkt tillbaka hem och jag har inte gjort så särskilt mycket på eftermiddagen. Fick ett chipssug vid två tiden och gick till handlarn för att köpa det. När jag kom dit fick jag ångest vilka jag skulle köpa så det slutade med ostbågar. Det var ju chips jag ville ha så varför köpte jag ostbågar? Så nu sitter jag och äter ostbågar framför Tour De Ski trots att jag inte är sugen på ostbågar. Ibland förstår jag inte mig själv och ibland, ibland så är livet bra konstigt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback