SOVMORGON

fint väder i alla fall.
 
Eftersom att jag inte behövde gå till skolan idag så tog jag sovmorgon, vaknade tjugo över åtta men alltid något. Behöver inte plugga idag heller för vi har knappt någonting i skolan just nu och det vi har hinner man göra i skolan. Till skillnad från ht, då var det pluggapluggaplugga i princip varenda ledig stund, okej inte riktigt, men det kändes så. 
 
Halv ett ska jag ned till sjukgymnasten (hans mottagning är alldeles under vår lägenhet, hur skönt?) och få akupunktur för andra gången. Efter det snörar jag på mig pjäxorna och åker direkt upp till kyrkan för att åka skidor med lärarna på skolan, om det kommer några dvs, förmodligen köttar jag lite intervaller också om graderna höjs. Just nu är det -23,7, vad är det för köldhål jag har flyttat till egentligen? 
 
Ha en bra helg! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback