SKIDOR GÅNGER TUSEN

Bild 1: Spåren. Bild 2: Mina och Majas skidor + underbart väder. Bild 3: Picknick på berget. 
 
Det har varit lite taskig uppdatering. Anledningen är mycket träning och läxor (redan?). Jo, vi har gått i skolan två dagar och fick en läxa första dagen, suck. Förmodligen kommer uppdateringen vara knacklig veckan igenom. Jag ska träna ganska mycket och till helgen blir det tävlingar hemma vilket innebär att jag måste packa och tvätta, vilket tar lite tid. Om ni inte vill kika in här varenda dag när jag inte skriver någonting rekommenderar jag starkt att följa mig på bloglovin. Läser själv bloggar genom det. 
 
Lite kort om vad som har hänt. I måndags eftermiddag tog jag och Malin en tur upp till masten. Uppförsbacke hela vägen upp, typ ett berg kan man säga. På toppen hade vi picknick med varm oboy och mackor. Hur kul som helst. Igår började skolan och vi hade lite förändringar i schemat så går vi 8.30-11.30 tisdag-fredag. Såååååå skönt. På eftermiddagen åkte jag skidor med Maja. Det var verkligen ett sånt där drömpass som får en att inse hur sjukt härligt det är att åka skidor. Perfekt pistade spår, någon minus, vindstilla och solen höll på att gå ned. Senare på kvällen så klippte jag Jon, blev riktigt bra.
 
Ha det bra så länge.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback