KYLAN KYLER

Det var så sjukt fint ute idag. Bilderna under är tagna utanför skolan i förmiddags. Räknade matte hela dagen. Imorgon har jag dessutom inga lektioner = arbetstid hemma. Skönt med helg ;)
 
 
Jag har just kommit hem från ett lugnt pass med Jesper, vi var de ända ettorna som träna idag eftrsom några har åkt till Norge på juniorlandskamp och andra har krämpor av olika slag. Tiden går så mycket fortare om man har någon att prata med så det var kul. Dock var det kallt, riktigt kallt, ca -17 grader och i nedförsbackarna frös man nästan fast. Men oj vad fint det var. Klarblå himel, vita träd, fjäll och sol som lös upp, tyvärr dog mobilen när jag skulle knäppa kort, eller ett halvdant hann jag med... Bättre lycka nästa gång som man brukar säga. 
 
sjukligt fint helt enkelt (bilden ovan). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback