GANSKA TOM

två vinterbilder hemifrån. 
 
Vi åkte till Östersund till niotiden, testade skidor m.m. Klockan 11.10.30 gick startsignalen för mig. Allting gick väldigt fort, jag hann inte riktigt tänka och känna efter. Det vara bara fullt ös hela vägen och i mål var jag obegripligt trött. Hade ingen aning om att man kunde bli så trött och slut efter en sprintbana, men tydligen. Det bevisade att jag gjorde mitt bästa så jag är nöjd. Första A3 passet på klassiska skidor på hmm, 6 veckor. Inte så konstigt att det gick som det gick. Nu är jag taggad till tusen att träna på riktigt bra och åka tävlingar med mer rättvisa för min egen del. 
 
Ta vara på jullovet, snart slut ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback