DEN VÄRSTA DAGEN ÄR ÖVER

 
 
           
"man får göra det bästa av situationen" - jag idag. 
 
Så skönt att denna måndag snart är över. Jag har haft fullt upp hela dagen. I skolan pluggade jag matte 9.00-15.30 med ett lunchavbrott (där jag slog mitt köttbullerekord på 20st (!)) och några kortare raster, helt slut i huvudet den sista timmen. Ändå stannade jag kvar på skolan till halv sex för att plugga samhällskunskap och kemi. Efter det gick jag och handlade, åkte hem, lagade mat, vallade och NU (klockan åtta), nu kan  jag äntligen ta det lugnt. Kan inte klaga på skolan eftersom att jag går till 11.30 resten av veckan, kommer dock behöva plugga en massa matte hemma, hejdå vila. 

 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Din blogg är verkligen jättekul att läsa, sen är du ju grymt fin också! Hoppas att det går bra med knäet som har krånglat. KRAM!:)

Svar: Hej! Å vad roligt att höra, det är sådana kommentarer som får en att vilja blogga mer. Tack för omtanken om knät, kram!
None None

2013-01-29 @ 19:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback