TRÖTTER

Hemma igen efter en helg i Sveg. I fredags kom jag ned dit och tittade på distansen och sen åkte jag själv skidor. Åkte ut på något spår och efter ett tag började det mörkna men jag var glad för då fick jag använda min nya pannlampa. Sen på kvällen åt vi mat och tog det lugnt. I Lördags så var det sprint och ski cross för de tävland, roligt att titta på. Åkte även skidor på kvällen, hade tänkt åka samma spår som dagen innan men på nåt sätt så kom jag bort och trodde jag aldrig skulle se stadion igen men vips så var jag där, underligt (kanske beror på att jag har tidernas sämsta lokalsinne). På kvällen åt vi tacobuffe på ett jättemysigt cafe, jag köpte även en chokladboll stor som en knytnäve som jag har kvar än. Idag (söndag) så var det stafetter, tanken var att jag skulle köra lagledarestafett men då skulle jag komma hem så sent. Tråkigt för jag var riktigt taggad på att kötta allt i ski crossen, nästa gång kanske ;) Nu har jag städat hela lägenheten typ och ligger utmattad i sängen och gräver mig för att jag måste valla skidor...
                                                                                      
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Lina, hette cafet typ Cineast och hade 50talstema? :) isf har jag också ätit en sån chokladboll!

Svar: jaa haha :D
None None

2013-02-17 @ 20:31:29
URL: http://thisfillsmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback