NEJ DET SKA INTE GÅ ATT ÅKA RULLSKIDOR TVÅ DAGAR INNAN JULAFTON



Att det inte är någon snö på marken suger. Därav har jag blivit tvungen att skaffa gymkort, damma av rullskidorna och snöra löparskorna. Finns inte så mycket att göra men jag hoppas vädergudarna börjar inse fakta snart. 

I fredags kom jag hem. Mamma och pappa var på julbord så det blev en natt hos mormor och morfar. I lördags åt vi gröt från vedspisen, tittade vi på skidor, löste melodikrysset (med jultema) och klädde granen. På eftermiddagen åkte jag till Erik och planerade inför nyår och sedan gymmade jag med Olivia. Sprang mina första kilometrar utan smärta i hälen på 12 (!!!) veckor. Så jäkla skönt! När jag kom hem hade mamma bakat pizza som jag följde upp med att baka Rocky road. Som borde skäras upp nu, glad fjärde advent...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback