JAG ÄLSKAR JULEN

fina, fina jul. Stjärna inne på Östersund sjukhus.  
 
 
Alltså oj. Vet inte var jag ska börja, denna dag alltså. Just nu är jag så sjukt himla lycklig. Imorse fick jag en tid på magnetröntgen i Östersund. Alltså jag kunde inte förstå att det var sant. Jag hade fått en tid (!!!), alltså ett steg närmare målet att ta reda på vad som är fel med min häl. För något fel är det eftersom den inte har blivit märkbart bättre på 11 jävla veckor.
 
Där stod jag på röntgen, 17.24, iklädd sjukhusklänning och alldeles bar om fötterna. Sedan skjutsade de in mig i en sån där cool grej man sett på House. Bara för att man inte fick röra sig så ska såklart min hand börja krampa hehe, och efter ett tag somnade jag. Där. Där på britsen, liggandes i en tunnel med Rix FM spelandes i öronen. Men allt gick bra och svaren kommer att komma under veckan. Vet egentligen inte vad jag vill att den ska visa. På vägen hem åkte vi in och åt på max (ja, min tränare skjutsade mig så jag skulle slippa vänta i ÖSD till 22-bussen, så himla snällt). När vi sedan fortsatte vidare till Åsarna fick jag reda på att det gick att skejta på kyrkospåret. Så nu har jag ställt klockan på 07.00, frukost, julkalendern, byta om och vid åtta SKIDOR!!! 
 
Appropå jukalendern. Jag tycker den är riktigt bra. Mysig samtidigt som man får skratta samtidigt som den har en väldigt fin tanke i samma veva som detaljerna är för härliga att leta efter. Vi får se julkalendern i skolan varje morgon men jag kan inte låta bli att se den 7.15 också. Därför hinner jag smälta varenda avsnitt två gånger per dag, det är perfekt. Julen är så grym överlag. Kärlkesfull, omtänksam och varm. Vacker belysning, gulliga tomtar och fint glitter. Min själv glimmar verkligen nu. Godnatt. 
 
 

 
Aldrig riktigt gett B&J en chans men köpte en igår på den 5-tmmars långa bussresan. Över förväntan.
 
   
 
Bilder från min och Almas julhandling. Älskade, älskade syster. 
 
 
 
När snön föll var det på med täckbyxorna och ut. Vi byggde storsjöodjuret haha. 
 

EN STOR KRAM till min familj och mina vänner. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback