IBLAND ÄR DET SNETT

Träningen imorse gick fint, härligt att träna på hemmaplan. Lunchen bestod av slemmig korv och klisterpotatismos. Matten var mest: "Johan kan du hjälpa mig." och "Jahaaa." Fick ju liksom reda på att vi har matte-nationella imorgon och inte på torsdag som jag trodde. Så nu borde jag verkligen repetera men istället äter jag knäck och rullar tummarna. Det gäller ju liksom att prioritera. Imorgon skjutsar alpin-tränaren oss till skolan halv åtta så att vi ska hinna skriva det 4 (!!) timmars långa matteprovet innan eftermiddagsträningen. Vet inte vad jag ska tycka. Dessutom är det nobeldagen, inte för att det spelade någon roll men ändå. Hejdå. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback