FULLSPÄCKAT SCHEMA

Matteprovet gick halvbra. När jag lämnade in det kändes det som att den osynliga ryggsäcken jag har på ryggen blev 1000 kilogram lättare. En sådan lättnad att inte behöva ha den där tanken att jag måste jobba matte i bakhuvudet. Direkt efter provet åt jag lunch och sedan åkte vi till Åsarna och tränade. På dagens schema stod stakintervaller. Körde 2 stycken intervaller á 4,5 kilometer så blev ett riktigt bra pass. Triceps verker rejält. Efter passet var det hem och duscha och tvätta (inte tvättat sedan bruks, skäms nästan). Vid fem hade vi alla tjejer på skid tjejkväll. Vi åt tacos och gjorde annat skoj. Kom hem vid nio och då vallade jag skidor tills imorgon bitti, klister, mys och nu har jag precis sett julkalendern. Godnatt. (tyvärr inga bilder från dagen...)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback