EN HELG GÅR FORT NÄR MAN HAR KUL



14.50 var jag tvungen att hoppa på bussen upp till Åsarna igen. Jag är nöjd ändå. Helgen hemma har varit bra på alla plan. Precis vad som behövdes i alla motgångar. Nu är jag redo för sista öset fram till jul. Förhoppningsvis. 

Igår var jag och Alma i stan hela dagen. Det var så himla skoj och jag kom hem allt annat än tomhänt. Julklapparna är alltså fixade. En massa julbelysning och julklappstips i varenda skyltfönster gjorde det till riktig julshopping :D mysigt. Vi flängde runt i varenda affär och handlade inte på h&m en eller två gånger, utan fyra (!!!) haha. På kvällen åt vi tacos med familjen + mormor och morfar. Riktigt lyckad dag. Julkram. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback