ARTONDE DECEMBER





I måndags var jag i skolan till femtiden. Så fort jag kom hem så snörade jag på skrillorna och gick upp till planen. Tror vi spelade hockey i 2-3 timmar, sjukt kul men träningsverken är inte att leka med. 

Igår var vi på Mittuniversitetet i Östersund på öppet hus. Vissa föreläsningar var intressanta och andra mindre. Efter den knappa lunchen på en macka åkte vi till skidstadion och tränade och efter det till Ica- maxi. På kvällen var tanken att jag skulle plugga med gjorde mycket annat istället, tacklades med pulatesbollar + julfika + vallning av skidor. Blev otroligt less när jag insåg att jag hade vallat fel skidor...

Gick upp tidigare är vanligt och vallade skidor. Sedan julkalendern, frukost och hela den visan. Idag åkte Linnea hem till ö-vik för hon ska till tandis så igår fick hon sin julklapp. Jag hade knåpat på ett stort collage med bilder från förra året och en fin liten dikt, hehe. Efter skolan hade vi skiathlon A3. Sjukt vad mycket träd det ar fällts här i skogarna. Ikväll ska jag verkligen plugga men först en powernap. 

+det går julfilmer på tvn. 
+snart lov. 

-ingen snö hemma. 
-allt plugg. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback