TÄVLING VAR DET JA

Efter att Malin bjudit mig på mat på Ski Center så piggnade jag på mig rejält. Var visst bara lite mat som behövdes också var jag på benen igen (säger jag samtidigt som jag har kolapsat i soffan). Cyklade alltså idag. Mitt tredje cykelpass det här året i terräng, andra var i förrgår, så ja, inte sådär super rejält förbered. Men vilket jäkla bra pass det blev och som grädden på moset kom jag 4:a av 20 tävlande i damklassen. Jag och Malin fick inte riktigt nog av att cykla så nu ikväll har vi cyklat omkring lite varstans, glass blev det också. Mysigt och en sån himla varm kväll. 
 
Igår hade vi pannkakskalas vilket var väldans trevligt. Sen så spelade vi volleyboll och efter det fanns inte ens krafterna för att hålla ögonen öppna under en film. Slumrade till i Malins soffa innan jag pallrade mig ca tio meter till min egna lägnhet. Somnade om ett tag tills plingan gick i falsett. Halvt sovande fick jag tag på de skyldiga men ändå, ändå skulle plingan fortsätta plinga och ägget på fönstret komma. Nej, men det var väl också kul hehe ;) Åsarna liksom, vad kan man inte räkna med? 
 
 
Min snabbcykel och jag själv på upploppet med Linnea bakom kameran. 
 
 
Mina nya skor som jag älskar och jag i förrgår när jag tränade inför dagens tävling. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback