NÄMEN HALLÅ DÄR

Tänkte nu slå till med ett riktigt inlägg. August har det visst hunnit blivit. Under mina näst intill bloggfria veckor har jag:
 
♥Jobbat min sista jobbdag.
♥ Varit och hälsat på Malin utanför Sundsvall. 
♥ Malin har hälsat på mig. 
♥ Varit i Åsarna och flyttat in. 
♥ Varit på elitläger i Storhogna en vecka. 
♥ Varit i Göteborg, bott på hotell och gått på Liseberg. 
 
Det var de största grejerna men sedan har jag självklart hunnit med allt annat somrigt som man kan göra mellan himmel och jord. Bilder från allt det här kommer att komma med jämna eller ojämna mellanrum. Det kvittar, än är det sommarlov och jag lever. 
 
Jag har...
 
 
...varit ute på en tre-timmars löptur som avslutades med smultron.
 
 
...sommarjobbat hos farmor, som för övrigt är min trognaste bloggläsare, kram till bästa dig farmor. 
 
 
...ätit sommarlunch hos farmor och tränat x antal timmar på min cykel. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback