L Ö R D A G

 
 
Har tänkt varenda dag, nu ska jag blogga, knäppt på datorn och sen? Då vet jag inte riktigt vad som har hänt. Jag vet åtminstone att igår var en väldigt bra dag. Skolan flöt på, vädret visade sol på eftermiddagen och vi hade cykelpass. Så himla, himla, sjukt underbart var det. Njöt 99,9% av tiden. Resterande procent försökte jag rädda mitt liv i utförsbackarna som inte var i min smak. 
 
Efter det himla, himla, sjukt braa träningspasset så gjorde jag glass. Och chokladbollar. Inte sån här efterrättsglass utan mer mellanmålsglass och även det var så himla, himla sjukt bra. Kanske visar recept så småningom. Efter hela allt det här så grillade vi mellan längorna. Musiken var hög, elden varm, vännerna många och maten god. Vilken toppendag! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback