RÖDA HOPP OCH ANNAT SKOJ

Efter lunch drog vi upp på fjället till Storhogna för skidåkning. Dock var det väldigt varmt och man sjönk typ varenda skär så vi åkte i slalombacken. Körde "längdhopp* i ett hopp osv. Sedan drog jag, Gabbe, Gustav och Linnea över till Klövsjö, tog liften upp och en gubbe försökte få kontakt med mig på "klövsjömål", fattade noll. Åkte i alla fall till Klövsjö backarna och åkte i snowparken eller vad man säger. Jag skulle åka efter Gustav och Gabbe och filma när dom hoppade. Såklart är jag så inne i filmandet att jag inte tänker på att jag åker över hoppet i hög fart = krash!!!!!! HAHA. Flög en rejäl bit (kändes det som) och sedan rätt ned i snön. Klarade mig utan större skråmor. Hejdå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback