VARJE DAG ÄR UNIK


Hej fina läsare!
Det har varit lite torrt på bloggfronten pga av bildbrist, jag orkar liksom inte springa runt med systemkameran och knäppa på allt och alla, hoppas det är förståligt. Så nu vill jag verkligen att ni skriver vad ni tycker. Vill ni att jag ska skriva "Idag gjorde jag si och så", eller vad vill ni veta? HAHA. Alla tips godtas och ni kan gärna vara anonyma.
 
Igår hade vi i alla fall nollning. Ja, ni läste rätt. Jag tänker inte gå in på detalj men jag kan söga att det var kul och inte alls som det står i tidningar här och där. Idag blir det till att ta det lugnt och äta godis, kan behövas efter en skolvecka. Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Du borde inte börja säga Idag har jagf... om du inte har något vettigt att säga alls och bara gör det för att uppdatera, utan skriv mer hur du har det och, jamen lite som du gjort hittills! :)

2012-09-09 @ 21:49:11
URL: http://thisfillsmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback