VINTERSTUDION

jag har fixat lite juligare på rummet och idag ska även adventsjärnan upp.
 
Har tittat på vinterstudion och längdskidor hela morgonen. Bäst. Jag har även tränat på mitt tal som jag ska hålla imorgon, det handlar om framtiden och jag är ganska nöjd med det. Jag kanske lägger upp en del av det imorgon efter att jag har hållt det för det är värt att tänka på, enligt mig.
 
Igår så låg jag i sängen enda fram till fem tiden. Jag tittade bl.a. på New Years Eve, jag älskar verkligen den filmen. Den är så mysig och man blir bara så glad. En annan film som jag började titta på var The Wow, även den sevärd. Efter filmen så tog jag tag i mitt liv och pallrade mig till Ski Center för att äta pizza. Sjukt jobbigt att hoppa på kryckorna enda dit. Trots att pizzan var väldigt god så var det knappt värt det, hehe. Senare på kvällen så tittade jag på slalom hos Malin och idag ska vi köra styrka. Jag ska även lägga upp lite bilder från bruks.
 
tjaoooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback