VÄSKAN ÄR PACKAD

på något litet sätt så kan jag inte, även om jag vill, låta bli att sukta efter sommaren. sena sommarkvällar vid vattnet, grillningar, cykla i blommigt över grusade vägar längs åkrar, kanot, spontan bad, båtturer, lantsommar, kortbyxor, grillat, ljusa ljumma kvällar, blommor, musik, impulsivt och alla vackra färger♥ 
 
Imorgon efter skolan så åker vi med gymnasiebussarna till Idre och tävling. För mig blir det att agera coach till småskyskonen och heja på alla som jag känner i skidspåren. Skulle mest av allt vilja stå på startlinjen men det här är bättre än ingenting alls. Imorgon så har vi NP i sv hela förmiddage, tre timmar. Jag tycker det är roligt att skriva så det ska nog gå bra + att vi får använda datorerna. Hejdå skrivkramp. 
 
Imorse när jag gick till bussen föll det stora, fina snöflingor ned till den pudertäckta marken. Julkänslorna börjar sakta krypa fram och jag längtar obegripligt till jullovet. På lördag är det första december vilket innebär JULKALENDERN, någon mer än jag som kommer sitta bänkad? Mysteriet på Greveholm är kalendern i år. Jag säger bara minnen. 
 

Från mig till er alla, godkväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback