VARIT I SKOLAN I TOLV TIMMAR

Ja, ni läste rätt. TOLV HELA TIMMAR. Det var öppet hus på skolan idag så då var man tvungen att stanna kvar enda till åtta på kvällen. På ett sätt så var det mysigt att vara på skolan när det var mörkt ute men när klockan började närma sig sex/sju så var man så trött i huvudet. Jag har även så mycket att göra att ingenting blir gjort. På onsdag har jag prov i special idrott, engelska glosförhör, jättemycket matte som ska vara klart den här veckan, ett svenska tal att skriva och säkert en massa mer. Orkar seriöst inte, men men... Man kan ju inte allatid ligga på topp som jag och Malin sa idag. Imorse så hade vi iaf simmning på idrotten vilket var sjukt kul, mycket skratt osv. Kursen Avancerad Matte började även idag och det var kul och jag ska lätt fortsätta. Nu har jag bestämt vilka tävlingar jag ska köra de kommande veckorna och oj vad jag längtar. Jag har sagt det förut men sååååååå taggad. Tanken på Bruks nästa vecka är inte så dålig den heller !!!
 
IGÅR. Oj Oj Oj. Kan sammanfatta allt med att vi trodde det var npgon i vår lägenhet. Jag kutade in till Linnea med en annanas i högsta hugg och gömde mig under hennes täcke. Sedan låg vi där i ca 40 minuter innan de kom en mass människor som kunde konstatera att vår lägenhet var tom. Pjuuuuuh trodde vi men då ska såklart Erik ringa och säga att det står någon utanför vår lägenhet så vi blir livrädd, panikar, skriker och skaka. Fuuuuuuuuuu. Slutade med att Linnea sov hos mig och vi skrattade åt allt och ingenting så somnade runt halv tolv. Har seriöst aldrig varit så rädd... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback